bye johor

masuk harini ntah dah hari ke bape aku belajar kat polimas ,
baru nak update ke anis ~ muahaha
maklumlah kat sane mana ade internet nak online
tapi sekarang aku kat johor
cuti seminggu(krismas)dan esok tamat lah cuti aku
esok malam  aku da gerak balik ke kedah
aku malas nak pikir tentang study
banyak yang aku risau kan
negative pulak semuanya
tapi aku cuba positive kan balik
ceh main math pulak
lantak lah

ni cuti seminggu buat ape ?
ha nak cerita balik je sini
budak budak pra u ajak pegi kota
mandi air terjun
ma mmg takk bagi mula mula sbb tgh musim hujan
bahaya kot
tapi aku kisah ape , ma pgi bli sarapan
jam 9 aku terus blah
paiz jemput kat rumah
seghonok lah cerghita nya
lama doe tak jumpa mau tak kecoh
paiz amik pegi rumah anang , kumpul reramai baru gerak
tunggu sekor sekor lembab
lepas ayen , shahid . punyalah tunggu si jagung
rupenya dia tak gerak sbb mak dia kata masuk sane rm 30
gelak besar gua dengar tahap bangang dia tu
cakap jelah mak tak bagi kluar
dah sampai semua dalam 4 kereta gerak
kereta mail lah macam sardin
macam bawak pekerja bangla pun ade jugak
muahahaha
abis kete paiz tak sardin ahh jugak
hahahaha
gerak destinasi pertama haruslah "kedai makan"
sebab perut aku dan mulut aku paling bising
 "paizzzzzzzzz aku laparrr"
"ye anis , sabar "
"laparrrrrrrrrrrr"
last last kereta mail berenti kat satu kedai makan ni
peww takde makanan kot !
yang ade roti canai
bedal lah perot kebulor kot
aku order roti sardin dengan air jus ape ntah
tapi sumpah tak keyang
bedal je lah ~
siap smua gerak ke air terjun kota
sungguh sedih apabila tak bawak baju spare
dan hanya mampu melihat mereka mandi :(
main jela air kat tepi tu
celup celup kaki
muahaha
tengok gelagat budak budak ni je pun cukup
dah macam kanakkanak berebut pelampung
comel je hahaha
aku main camera jela
tak bawak baju spare kan
diam diam jelaa
pukul 4 lebih smua da sejuk
naik tuka baju
pegi makan kat kipmart kota
siap makan balik ~~~



malam semalam ,
abang alip acah acah nak luangkan masa ngn gua
dia ajak gua pegi makan chicken chop kat hutan bandar
aku suka ahhhh , gila kau tak suka abg alip kot
muahaha
adik adik sibuk nak ikut , abg alip tak bg
kejam kan abg alip ish ish
aku pakai punyalah sakai , arghh lantak
sarung je ape yg ade
abg alip pegi umah fadil
tgok fadil dah balik keje
gerak lah . tp fadil bawak kete dia
amboi abg alip ngn fadil kat bandar macam kene rasuk
laju gilaaaa tapi syiokk kot
sampai kat kedai makan , fullll
tunggu smpai ade org angkat bontot
makan makan , sembang sembang blah
pgi danga sbb padil nk pgi tandas
pahtu gerak nak lepak lido
tapi ade ape siak sane bosan je
aku ajak ah "bang karok jom"
"duit?"
"share share la , kau aku padil sorang 5 "
"okay jom"
ha kau karok sampai pukul 1.30 p.m kot
balik p.g 1.45 p.m gila laju tak laju abg gua drive
smpai nak terlnggar budak kt hgway
pergh berasap tayar kereta dia
walaupon gerak bertiga je tapi bole layan la otak padil ngn abg

pergh besok dahnak gerak balik kedah
malas nyaaaaaaaaaaaaa ~_~
nasib ade abg iwan teman gua balik
kaalauu tak
langauuu doe -..-


No comments:

Post a Comment