hari bersama

cerita dua hari lepas
da lama gila rasanya tak lepak
mcm ni dgn kawan 5 kha
tp cuma azie nana and sue
yg still contact .
byla busy . sama la dgn yg lain kot
rindu weyy
jumpa ni sebab aku nk pgi kedah
kira for the last time kt johor la
tp bulan 12 nnt aku balik lagi

k mula mula amik nana .
jnji pukul 2 tp nana blum siap sbb igt tk jd .
aku lah sgal tk bls mcg nana
pahtu amik azie amik sue

pegi pb je dulu
carik seluar slack aku
sbb poli tk bole jeans
stu mura sikit . jimat ~
hihi
sue pon nk carik tudung glitter yg
diorg ramai pkai tuuu
tgok sue bli ,
nana pun beli
aku ? jimatt ~
haha

then nak pegi makan
taknak kalah
pegi pizza tp tak order pizza
haha
kami order spageti and nana order lakna eh kot . air coffee float and fizzy float
coffee float is my feberet one
huhu sedapppp
kami bising je org tgokk
dalam tv iklan mcm pizza tu bising
skli dtg mcm tmpt formal
hm
siap makan p kaunter bayar
pahtu da nk balik
naik kereta
aku lupa something
ohhh spec aku atas meja !!
tu pon sue igtkn . fuh terok
aku punya la klm kabut nk amik spec kt dlm
sekali azie jerit "etottt"
toleh depa tgh gelak tunjuk spec
kejamm ye =_=

aku masuk balik dlm kete
aku bebel bebel baru drive
hahaha
pahtu tanya "korangg nk p mana ??"
semua jwb "ntah , mna mna je " =_=
ok tk suka jawapan tuu
aku pon cadang
"p tasek nk ? "
-tamao ah bosan da selalu pgi
"abis p mna ? kota maasai dlm ?"
-buat ape ? haa ade paasar mlm
ok jom
aku pon drive ke kota masai dalam
pahtu aku terigat rumah jia kt pulasan
"na nak jumpa jia tk ? rindu siak"
-bole jugak . jp na mcg jia
-alaa jia tkde kt rumah
ok
aku drive lg smpi kt tmpt pasar mlm
"weyh mcm mls je nk trun p psar mlm"
-tula . perot kyang lg mkn kt pizza td
so taknak turun
aku terus drve jee . tgok minyak E
isi minyak kejap
pahtu pikir nk p mana eak
nk p desaru ke balau ke mmg da ptg sgt
so ~ aku terpikir
"weyhh pegi kmpung qama jom . tg langsat " "tp p jeti la bukan masuk p umah nnek dia "
-tg langsat ? bedal je lah . tp best ke ?
"best jee ~"
haha gua ckp je best tp
mna aku thu . jeti ape ade ~
sekali dtg bau air laut pewwww
busuk !
pahtu da turun hilang da bau ye

duduk duduk smbil gelak cerita masa sekola dulu
dah besar dah kami
sue n azie kerja kerani
aku n nana masuk poli
terpisah mungkin
tp putus sahabat harap dijauhkan
syg ....
syg sgt persahabatan ni
cerita segonok sgt padahal org kt sebelah mncing
terok ye ...
6.30 pm . ehh nk maghrib
smua nk balik dah
anta sue
hug sue say bbye
pahtu ajie
hug ajie say bbye
last skali nana
hug ke tak eak nana ? nth lupa
hahaha
seronok ye masa ni
terima kasih korang :,)

No comments:

Post a Comment