Selamat pegantin baru c.salinah :)

Assalamualaikum
Lama gua tak update blog ni
Malas . Haha gua taip pkai hp je
Ni cerita sikit lah . Sikit je tak banyak
Semalam alhamdulilah cikgu salinah
Telah sah menjadi isteri orang
Puan lah ye lepasni
Dan harini masjlis persandingannya
Semalam dan harini aku pergi
Tp semalam aku gerak sorang je
Kesian abang kene teman aku
Yang lain da dok seru seru nama dia iwan iwan . Yela org lain rewang dia sembang ngn aku
Hahaha
Aku malu sebenarye sbb orang igt aku ni ade hubungan istimewa ngn abg tp tak lah .
Abang gua kot even abang olok olok tapi still anggap abg lah kan
Berat hati nk tinggal dia tp kne paham dia busy kan
Nak taknak blah jela . Hahah
Arini gerak saing dgn bff aku lah
Hanez bie lily . Sarah mana ntah
Aku mcg tak balas
Harini jumpa je cikgu teros hug
Lawa betol cikgu harini
Makan makan
Amik gmba sikit dgn cikgu and abg
Last smbil pesan "cikgu jd isteri solehah tau " hehehe
Salam mak dia
Balik . Arini pegi kjap je
Tak larat da mulut org asik kata aku
Anak dara duduk rumah jela
Redho~
Besok abg balik kedah dah .
Rindunya

No comments:

Post a Comment