twtup johor 2013

today baru nak update pasal twtup johor 2013 (28 sept) . yeahh ~
hahaha actually aku tunggu gmba dari bie tapi dia baru send pagi tadi =_= same ah ngn serai tuu err

diorang yg tak pegi ramai tanye ape best kat stu . sebenarye lah kan aku pon tak tahu ape yang best . hahaha dia lebih kepada keremajaan , bakat , booth , show , artis -sempat jumpa elfira loy joh-hm , tgok kereta kecik tu yg dalam track ape ntah namaye ~ tp best lajak je kereta tu pegi . fuhh dapat 1 sedapp hihi , ade busking , and gerai and dapat baju anak johor free . ngeh ngeh best gilaaa tang dapat baju and poster free . cuma perlu daftar bg ic and akak tu taip nama kita and dapat bju anak johor ! cantik tau hanya org johor je yg ade ;p . hihi

sebenarye aku nak beli baju b.o.s and joho tp tak sempat . paiz klm kabut nak hantar kiteorg balik sbb mlm tu dia p larkin tengok bola JDT vs KELANTAN . and the winner is jdt lah (4-2) . muahaa tak sia sia paiz pegi . eh lari topik . hahaha

pegi 6 orang je , yang lain sibuk kot . ontah lahh . tp pape pon best pegi ngan diorg . act pegi 6 org tp rasa mcm 5 org je . paan tu dok diam semacam je , putuih cinta letuw . muahaha haip jgn ngata org anis ><
. aku bsyukur ditemukan ngan kawan2 pra u ni . depa semua cool abis , sporting , matang sikit , senang bawak bincang , sekepala , yg pntg best ahhh . hee
ohh lily tak ikut sbb dia hang out w/gang ibanezz diorang haha , hanez biasalah org ade husband kan . kakakaka

papepon aku enjoy :)

No comments:

Post a Comment