persoalan




mengapa perlu mengalah sebelum mencuba ?
mengapa perlu mengaku kalah setelah jatuh ?
tiada benda yang mudah
seperti orang kata " bukan senang untuk senang :) "
kejar dapatkan semula 
bukan kemenangan yang dicari
hanya kejayaan yang ku ingini

jika kata susah , sampai bila nak ada senangnya ?
mahu senang ?
tapi tak mahu berusaha
kadang kita tak mampu
kita lemah , hanya manusia
mungkin itu bukan kelebihan kita
tapi cari , cari lah
ape yang kita mampu
kita minat
hingga boleh berjaya

jangan mudah terpedaya kata orang
semakin orang cuba jatuhkan aku
tak tahu ke mereka sedang cabar aku ?
dicabar , kita sahut
one day , i'll prove it thats i'm afford to be success ,
siapa mereka untuk tentukan kita akan datang ?
susah kita . takde sape tahu
senang kita je sentiasa dipandang

jika aku jatuh , 
bantu aku untuk bangun
tak mahu aku sentiasa dibawah

segalanyaa
bermula dari bawah
aku tahu ape aku buat
aku harap ini terbaik
jauh mana aku pergi 
in shaa allah aku pandai bawak diri
doakan sgale kebaikan untuk diriku

jangan risau anis , allah ada 

No comments:

Post a Comment