kawan . aku rindu .

aku rindu kau
aku rindu korang
aku rindu moments kita
aku rindu nak spend time sesama
aku rindu nak dengar gelak korang
aku rindu nak buat lawak bangang ngan korang
aku rindu nak hug korang
aku rindu nak gurau gurau ngan korang
aku rindu saat kita bersama
aku rindu nak dengar korang panggil aku "etottt~~~"
aku rindu nak lepak sesama
aku rindu semua tentang korang

andai aku ade salah
maafkan aku
aku juga manusia
mana pernah lari kesilapan
korang still kekawan aku
even korang da lupakan aku
aku tahu tu ..
seandainya aku bole undurkan masa
perbaiki silap aku
aku akan buat
tapi apakan daya
aku bersalah aku tahu
terima kasih atas segalanya kawan
i miss our moments
i'm still need our friendship
you know , .. its hurt when u ignore me
but its okay
im accepted
when u just replace me with anybody else

im sorry 4 evrythng ;,)

No comments:

Post a Comment