bagaimana dengan nanti , akan datangg , masa depan

bila nanti da jauh
aku tahu .. banyak akan berubah
terutama persahabatan
yaa .. akan dtg
semua mampu berubah
mungkin aku , mungkin mereka
memang cuba pertahankan
tapi hanya mampu merancang
kita tak tahu masa depan
apa mungkin kita berlima masih kekal bersahabat
yaa .. aku takut
takut ape yang lepas berulang lagi.
sayang sangat pada korang
terutama bie lily hanez yang da berkawan since sekolah rendah
serai pon even baru knl
tapi rasa da bertahun
since mnggu orientasi
aku takde kawan
serai layan aku mcm da lama knl
tak sngka bole satu klas
dan serapat ni
terima kasih korang
terima kasih atas segalanya
terlampau banyak kngan kita bersama
jogging tiap ptg kalau free
jogging sbtu ahad
study kat library abis skolah
pegi balik skolah sesama
cuci mata , release tension sesama
shared story
gelak ketawa buat lawak bangang
pegi open house dari naik kete smpai naik moto
pgi jamuan sesama
kumpul semeja bgossip
terlampau banyak ...
bukan korang je
budak p1 bm 1 n bm 2
pon same .
aku akan rindu semua ni
aku harap takkan ada yg berubah
;,)
#the best moments masa korg tdo rumah aku masa mak ayah aku g khusus bulan puasa . kecoh abis . yang paling tak bole blah aku kjot korang pakai kuali . muahahahaha pakai tanaka reramai . syokk sgt . pahtu kelam kabut study . hahaha :,) ada masa nnt kita spend time lg k syg

No comments:

Post a Comment